Przejdź do głównej zawartości

5e - 30 marca 2020r.



KLASA 5
ZAGADNIENIA NA TYDZIEŃ:
Uczeń:
  • porównuje ułamki dziesiętne;
  • czyta ze zrozumieniem tekst zawierający informacje liczbowe;
  • dostrzega zależności między podanymi informacjami;
  • do rozwiązywania zadań osadzonych w kontekście praktycznym stosuje poznaną wiedzę z zakresu arytmetyki i geometrii oraz nabyte umiejętności rachunkowe, a także własne poprawne metody;
  • weryfikuje wynik zadania tekstowego, oceniając sensowność rozwiązania np. poprzez szacowanie, sprawdzanie wszystkich warunków zadania, ocenianie rzędu wielkości otrzymanego wyniku;
  • zapisuje wyrażenia dwumianowane w postaci ułamka dziesiętnego i odwrotnie;
  • zamienia i prawidłowo stosuje jednostki długości: milimetr, centymetr, decymetr, metr, kilometr;
  • zamienia i prawidłowo stosuje jednostki masy: gram, dekagram, kilogram, tona;
Zapraszam na dzisiejszą lekcję matematyki.
Temat 1: Porównywanie ułamków dziesiętnych.
ZAGADNIENIA NA DZIŚ;
Uczeń:
  • porównuje ułamki dziesiętne;
  • czyta ze zrozumieniem tekst zawierający informacje liczbowe;
  • dostrzega zależności między podanymi informacjami;
  • do rozwiązywania zadań osadzonych w kontekście praktycznym stosuje poznaną wiedzę z zakresu arytmetyki i geometrii oraz nabyte umiejętności rachunkowe, a także własne poprawne metody;

  • weryfikuje wynik zadania tekstowego, oceniając sensowność rozwiązania np. poprzez szacowanie, sprawdzanie wszystkich warunków zadania, ocenianie rzędu wielkości otrzymanego wyniku;

Pracujemy w classroomie.

Uczniowie otrzymali ode mnie na swoje szkolne konta zaproszenia. Należy je zaakceptować (tylko ci, którzy tego wcześniej nie zrobili). Następnie można już bez kodów wchodzić do naszego classroomu.
W tym celu:
1. Logujecie się na szkolne konto.
2. Wchodzicie na stronę naszej szkoły.
3. Wybieracie zakładkę Edukacja on-line
4.Wybieracie zakładkę Classroom
5. Wchodzicie do classroomu.
Przypominam o obowiązku zostawienia komentarza w classroomie - jest to podstawa otrzymania obecności na lekcji.

Komentarze