Przejdź do głównej zawartości

5c - 15 kwietnia 2020r.

Dzień dobry.



ZAGADNIENIA NA TYDZIEŃ:
Uczeń:
  • dodaje i odejmuje ułamki dziesiętne w pamięci (w przykładach najprostszych), pisemnie i za pomocą kalkulatora (w przykładach trudnych);
  • porównuje ułamki z wykorzystaniem ich różnicy;
  • czyta ze zrozumieniem tekst zawierający informacje liczbowe;
  • wykonuje wstępne czynności ułatwiające rozwiązanie zadania, w tym rysunek pomocniczy lub wygodne dla niego zapisanie informacji i danych z treści zadania;
  • dostrzega zależności między podanymi informacjami;
  • do rozwiązywania zadań osadzonych w kontekście praktycznym stosuje poznaną wiedzę z zakresu arytmetyki i geometrii oraz nabyte umiejętności rachunkowe, a także własne poprawne metody;
  • weryfikuje wynik zadania tekstowego, oceniając sensowność rozwiązania np. poprzez szacowanie, sprawdzanie wszystkich warunków zadania, ocenianie rzędu wielkości otrzymanego wyniku;
  • mnoży ułamki dziesiętne w pamięci (w przykładach najprostszych).

temat: Dodawanie i odejmowanie ułamków dziesiętnych – ciąg dalszy.
ZAGADNIENIA NA DZIŚ:
Uczeń:
  • dodaje i odejmuje ułamki dziesiętne w pamięci (w przykładach najprostszych), pisemnie i za pomocą kalkulatora (w przykładach trudnych);
  • porównuje ułamki z wykorzystaniem ich różnicy;
  • czyta ze zrozumieniem tekst zawierający informacje liczbowe;
  • wykonuje wstępne czynności ułatwiające rozwiązanie zadania, w tym rysunek pomocniczy lub wygodne dla niego zapisanie informacji i danych z treści zadania;
  • dostrzega zależności między podanymi informacjami;
  • do rozwiązywania zadań osadzonych w kontekście praktycznym stosuje poznaną wiedzę z zakresu arytmetyki i geometrii oraz nabyte umiejętności rachunkowe, a także własne poprawne metody;
  • weryfikuje wynik zadania tekstowego, oceniając sensowność rozwiązania np. poprzez szacowanie, sprawdzanie wszystkich warunków zadania, ocenianie rzędu wielkości otrzymanego wyniku.
PRACUJEMY W CLASSROOMIE. 
ABY DO NIEGO WEJŚĆ NALEŻY NAJPIERW ZALOGOWAĆ SIĘ NA SWOJE SZKOLNE KONTO.

Komentarze