Przejdź do głównej zawartości

5c - 20 kwietnia 2020r.

Dzień dobry. 

ZAGADNIENIA NA TYDZIEŃ:
Uczeń:
  • mnoży ułamki dziesiętne w pamięci (w przykładach najprostszych);
  • czyta ze zrozumieniem tekst zawierający informacje liczbowe;
  • wykonuje wstępne czynności ułatwiające rozwiązanie zadania, w tym rysunek pomocniczy lub wygodne dla niego zapisanie informacji i danych z treści zadania;
  • dostrzega zależności między podanymi informacjami;
  • do rozwiązywania zadań osadzonych w kontekście praktycznym stosuje poznaną wiedzę z zakresu arytmetyki i geometrii oraz nabyte umiejętności rachunkowe, a także własne poprawne metody;
  • weryfikuje wynik zadania tekstowego, oceniając sensowność rozwiązania np. poprzez szacowanie, sprawdzanie wszystkich warunków zadania, ocenianie rzędu wielkości otrzymanego wyniku;
  • dzieli ułamki dziesiętne w pamięci (w przykładach najprostszych).

Temat: Utrwalenie wiadomości o mnożeniu przez 10, 100, 1000 ułamków dziesiętnych – lekcja on-line.
ZAGADNIENIA NA DZIŚ:
Uczeń:

  • mnoży ułamki dziesiętne w pamięci (w przykładach najprostszych);
  • czyta ze zrozumieniem tekst zawierający informacje liczbowe;
  • wykonuje wstępne czynności ułatwiające rozwiązanie zadania, w tym rysunek pomocniczy lub wygodne dla niego zapisanie informacji i danych z treści zadania;
  • dostrzega zależności między podanymi informacjami;
  • do rozwiązywania zadań osadzonych w kontekście praktycznym stosuje poznaną wiedzę z zakresu arytmetyki i geometrii oraz nabyte umiejętności rachunkowe, a także własne poprawne metody;
  • weryfikuje wynik zadania tekstowego, oceniając sensowność rozwiązania np. poprzez szacowanie, sprawdzanie wszystkich warunków zadania, ocenianie rzędu wielkości otrzymanego wyniku.

Zapraszam na lekcję on-line o godzinie 11.40, kod spotkania 5cmatematyka1
Jak wejść na lekcję:
1. zaloguj się na szkolne konto
2. wejdź na stronę szkoły
2. wybierz zakładkę Edukacja On-line
3. wybierz zakładkę Meet - videokonferencja
4. wyłącz kamerę
5. dołącz do spotkania: 5cmatematyka1

Materiały użyte w trakcie lekcji zostaną opublikowane w classroomie po zakończeniu lekcji.

Komentarze