Dzień
dobry.
Zaczynamy lekcję matematyki.
KOMENTARZE
WPISUJEMY W CLASSROOMIE.
Kochani uczniowie. Komentarze zostawiajcie tylko w classroomie (przy konkretnych tematach). Komentarz zostawiony na blogu nie jest podstawą wstawienia obecności. Uczeń musi wejść do klasy aby uczestniczyć w lekcji. Pozdrawiam. I. Moroch
KOMUNIKAT:
W PONIEDZIAŁEK O GODZINIE 10.45 ODBĘDZIE SIĘ LEKCJA ON-LINE. Proszę
wejść do pokoju spotkań: 6cmatematyka1.
Instrukcja:
1.
logujemy się na swoje szkolne konto
2.
wchodzimy na stronę naszej szkoły
3.
wybieramy zakładkę Edukacja On-line
4.
wybieramy zakładkę Meet - videokonferencje
5.
otwiera się strona spotkania
6.
klikamy Rozpocznij spotkanie lub dołącz do
spotkania
7.
wpisujemy nazwę spotkania 6cmatematyka1
8.
wciskamy przycisk Dalej
9.
mikrofon zostawiasz włączony, kamerę wyłączasz
10.
klikamy Dołącz i
i wchodzimy na nasze spotkanie
Sprawdzenie
frekwencji na dzisiejszej lekcji odbędzie się on-line.
Temat
lekcji: Mnożenie i dzielenie liczb wymiernych.
ZAGADNIENIA
NA DZIŚ:
Uczeń:
mnoży
i dzieli liczby wymierne.
Pracujemy
w classroomie.
Uczniowie otrzymali ode mnie na swoje szkolne konta zaproszenia. Należy je zaakceptować (tylko ci, którzy tego wcześniej nie zrobili). Następnie można już bez kodów wchodzić do naszego classroomu.
W tym celu:
1. Logujecie się na szkolne konto.
2. Wchodzicie na stronę naszej szkoły.
3. Wybieracie zakładkę Edukacja on-line
4.Wybieracie zakładkę Classroom
5. Wchodzicie do classroomu.
Przypominam o obowiązku zostawienia komentarza w classroomie - jest to podstawa otrzymania obecności na lekcji.
Uczniowie otrzymali ode mnie na swoje szkolne konta zaproszenia. Należy je zaakceptować (tylko ci, którzy tego wcześniej nie zrobili). Następnie można już bez kodów wchodzić do naszego classroomu.
W tym celu:
1. Logujecie się na szkolne konto.
2. Wchodzicie na stronę naszej szkoły.
3. Wybieracie zakładkę Edukacja on-line
4.Wybieracie zakładkę Classroom
5. Wchodzicie do classroomu.
Przypominam o obowiązku zostawienia komentarza w classroomie - jest to podstawa otrzymania obecności na lekcji.
Komentarze
Prześlij komentarz